آ

  • آنتروپوسن آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میان‌رشته‌ای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]

  • آموزش زنان مناسبات نظام آموزش عالی و جنسیت: تجربه زیسته در دانشگاه تک‌جنسیتی الزهرا [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 145-169]

  • آموزش عالی مناسبات نظام آموزش عالی و جنسیت: تجربه زیسته در دانشگاه تک‌جنسیتی الزهرا [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 145-169]

  • آموزش‌وپرورش نقش و جایگاه فعلی آموزش‌وپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامه‌ها و کتاب‌های درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]

  • آمایش سرزمین ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]

  • آسیب‌شناسی بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]

ا

  • اپیدمی کووید 19 بنگاه‌های اقتصادی و ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]

  • اپیستمه رویکرد هنر-علم به بحران زیست‌‏محیطی در گفتمان هنر معاصر با صورت‎بندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]

  • انقلاب چهارم صنعتی انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان داده‌کاوی و برنامه‌ریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]

  • اهداف و برنامه‌های درسی نقش و جایگاه فعلی آموزش‌وپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامه‌ها و کتاب‌های درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]

  • ابتنا نقد رویکردهای روش‌شناختی فردگرا و جمع‌گرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]

  • اجتماع‌پذیری ارائۀ الگوهای اجتماع‌پذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازنده‌گرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]

  • اسطورۀ سواد متن، نوشتار و سواد: رویکردی میان‌رشته‌ای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]

ب

  • بیمه شخص ثالث تحلیل جامعه‌شناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکت‌های بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]

  • برنامه جامع ماهیت و ضرورت برنامه‌ریزی هسته‌های خط‌دهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]

  • برنامه‌های توسعه تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامه‌های توسعۀ‌ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]

  • برنامه‌ریزی انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان داده‌کاوی و برنامه‌ریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]

  • برنامه‌ریزی هسته‌های کلیدی خط‌دهنده برای توسعه ماهیت و ضرورت برنامه‌ریزی هسته‌های خط‌دهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]

  • برنامه‌ریزی هسته‌ای ماهیت و ضرورت برنامه‌ریزی هسته‌های خط‌دهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]

  • برنامه‌ریزی توسعه ماهیت و ضرورت برنامه‌ریزی هسته‌های خط‌دهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]

  • برنامهٔ چهارم تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامه‌های توسعۀ‌ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]

  • بعد امنیت اقتصادی‌ـ‌اجتماعی تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامه‌های توسعۀ‌ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]

پ

  • پنل دیتا ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]

ت

  • تولید فضا ارائۀ الگوهای اجتماع‌پذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازنده‌گرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]

  • توسعه روان‌شناسی توسعه: از درماندگی آموخته‌شده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]

  • توسعه صنعتی ‌آسیب‌شناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامه‌های توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]

  • توسعهٔ سیاسی نقش و جایگاه فعلی آموزش‌وپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامه‌ها و کتاب‌های درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]

  • تقلیل‌پذیری نقد رویکردهای روش‌شناختی فردگرا و جمع‌گرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]

  • تاریخ عکاسانه نقد عکاسی به‌مثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]

  • تبادل دانش نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]

  • تحول فرهنگی ‌آسیب‌شناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامه‌های توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]

  • تحلیل هم‌واژگانی تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعه‌شناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]

  • تصادف ساختگی تحلیل جامعه‌شناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکت‌های بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]

ج

  • جنگ شکل‌گیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]

  • جمهوری اسلامی شکل‌گیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]

  • جمع‌گرایی روش‌شناختی نقد رویکردهای روش‌شناختی فردگرا و جمع‌گرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]

  • جامعه آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میان‌رشته‌ای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]

  • جامعه‌شناسی تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعه‌شناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]

  • جامعه‌شناسی کارآفرینی «معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعه‌شناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]

  • جامعه‌شناسی اقتصادی «معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعه‌شناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]

چ

  • چندگانگی هستی‌شناسی مسطح، فلسفه‌ای برای پژوهش‌ها و تصمیم‌سازی‌های همکاری رشته‌ای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]

ح

  • حک‌شدگی «معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعه‌شناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]

  • حل مسئله ارائۀ الگویی میان‌رشته‌ای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]

خ

  • خود واقعی روان‌شناسی توسعه: از درماندگی آموخته‌شده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]

  • خودپنداره روان‌شناسی توسعه: از درماندگی آموخته‌شده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]

  • خودآرمانی روان‌شناسی توسعه: از درماندگی آموخته‌شده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]

  • خشم و خشونت انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهن‌الگوی سایه در شعر پست‌مدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]

د

  • دهه شصت شکل‌گیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]

  • دانش‌آموز مطالعۀ گفتمان فریبکاری میان‌فردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]

  • دانشگاه تک‌جنسیتی مناسبات نظام آموزش عالی و جنسیت: تجربه زیسته در دانشگاه تک‌جنسیتی الزهرا [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 145-169]

  • دانشگاه‌های برتر نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]

  • دروغ مطالعۀ گفتمان فریبکاری میان‌فردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]

  • درماندگی آموخته‌شده روان‌شناسی توسعه: از درماندگی آموخته‌شده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]

ر

  • رانت شومپیتری ‌آسیب‌شناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامه‌های توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]

  • راهکارها بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]

  • رابطه‌مندی هستی‌شناسی مسطح، فلسفه‌ای برای پژوهش‌ها و تصمیم‌سازی‌های همکاری رشته‌ای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]

  • رشته‌های علمی تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعه‌شناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]

  • رشد اقتصادی ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]

ژ

  • ژرف‌رابطه‌گرایی هستی‌شناسی مسطح، فلسفه‌ای برای پژوهش‌ها و تصمیم‌سازی‌های همکاری رشته‌ای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]

س

  • سقط جنین تحلیل جامعه‌شناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکت‌های بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]

  • سنجش خلاقیت ارائۀ الگویی میان‌رشته‌ای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]

  • سازنده‌گرایی ارائۀ الگوهای اجتماع‌پذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازنده‌گرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]

  • سازمان برنامه انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان داده‌کاوی و برنامه‌ریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]

ش

  • شوند هستی‌شناسی مسطح، فلسفه‌ای برای پژوهش‌ها و تصمیم‌سازی‌های همکاری رشته‌ای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]

  • شبکه «معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعه‌شناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]

  • شبکه انسان-طبیعت -جامعه آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میان‌رشته‌ای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]

  • شرکت بیمه تحلیل جامعه‌شناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکت‌های بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]

  • شعر پست‌مدرن انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهن‌الگوی سایه در شعر پست‌مدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]

ط

  • طبیعت آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میان‌رشته‌ای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]

ع

  • عکاسیِ تاریخ نقد عکاسی به‌مثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]

  • عکس‌های تاریخی نقد عکاسی به‌مثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]

  • علیت روبه‌پایین نقد رویکردهای روش‌شناختی فردگرا و جمع‌گرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]

  • عملکرد شرکت بنگاه‌های اقتصادی و ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]

  • عاملیت آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میان‌رشته‌ای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]

ف

  • فناوری اطلاعات انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان داده‌کاوی و برنامه‌ریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]

  • فایده ارائۀ الگویی میان‌رشته‌ای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]

  • فریبکاری تحصیلی مطالعۀ گفتمان فریبکاری میان‌فردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]

  • فردگرایی روش‌شناختی نقد رویکردهای روش‌شناختی فردگرا و جمع‌گرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]

  • فضا-زمان‌مندی هستی‌شناسی مسطح، فلسفه‌ای برای پژوهش‌ها و تصمیم‌سازی‌های همکاری رشته‌ای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]

  • فضاهای آموزشی ارائۀ الگوهای اجتماع‌پذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازنده‌گرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]

  • فعالیت‌های مولد ‌آسیب‌شناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامه‌های توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]

ک

  • کیفیت زندگی تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامه‌های توسعۀ‌ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]

  • کلاهبرداری تحلیل جامعه‌شناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکت‌های بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]

  • کهن‌الگوی سایه انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهن‌الگوی سایه در شعر پست‌مدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]

  • کاریزما شکل‌گیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]

  • کارآفرینی «معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعه‌شناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]

  • کتاب‌های درسی نقش و جایگاه فعلی آموزش‌وپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامه‌ها و کتاب‌های درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]

گ

  • گفتمان رویکرد هنر-علم به بحران زیست‌‏محیطی در گفتمان هنر معاصر با صورت‎بندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]

  • گفتمان مطالعۀ گفتمان فریبکاری میان‌فردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]

  • گفتمان شکل‌گیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]

  • گردشگری ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]

م

  • میان‌رشته‌گرایی تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعه‌شناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]

  • میزان تولید شرکت‌ها بنگاه‌های اقتصادی و ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]

  • متوسطهٔ اول نقش و جایگاه فعلی آموزش‌وپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامه‌ها و کتاب‌های درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]

  • متن متن، نوشتار و سواد: رویکردی میان‌رشته‌ای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]

  • مدیریت بلایای طبیعی بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]

  • مدیریت ریسک بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]

  • مدل سواد دانشگاهی متن، نوشتار و سواد: رویکردی میان‌رشته‌ای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]

  • مرگ انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهن‌الگوی سایه در شعر پست‌مدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]

  • مردم شکل‌گیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]

  • مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]

  • مصورسازی علم تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعه‌شناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]

ن

  • نیازهای انسان از محیط معماری ارائۀ الگویی میان‌رشته‌ای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]

  • نوآوری ارائۀ الگویی میان‌رشته‌ای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]

  • نوآوری نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]

  • نوآوری در فناوری نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]

  • نوآوری در پژوهش نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]

  • نوشتار دانشگاهی متن، نوشتار و سواد: رویکردی میان‌رشته‌ای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]

  • نوظهوری اجتماعی نقد رویکردهای روش‌شناختی فردگرا و جمع‌گرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]

  • نقد کهن‌الگویی انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهن‌الگوی سایه در شعر پست‌مدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]

  • نقد عکاسانه نقد عکاسی به‌مثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]

  • ناهمگنی هستی‌شناسی مسطح، فلسفه‌ای برای پژوهش‌ها و تصمیم‌سازی‌های همکاری رشته‌ای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]

  • نرخ بازده دارایی‌ها بنگاه‌های اقتصادی و ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]

  • نظام‌های سایبری‌ـ‌فیزیکی انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان داده‌کاوی و برنامه‌ریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]

و

  • واقع‌گرایی نقد رویکردهای روش‌شناختی فردگرا و جمع‌گرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]

  • وظیفه‌شناسی‌ـ‌اخلاق تحصیلی مطالعۀ گفتمان فریبکاری میان‌فردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]

ه

  • هنر معاصر رویکرد هنر-علم به بحران زیست‌‏محیطی در گفتمان هنر معاصر با صورت‎بندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]

  • هنر اکولوژیک رویکرد هنر-علم به بحران زیست‌‏محیطی در گفتمان هنر معاصر با صورت‎بندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]