آ
-
آنتروپوسن
آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میانرشتهای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]
-
آموزش زنان
مناسبات نظام آموزش عالی و جنسیت: تجربه زیسته در دانشگاه تکجنسیتی الزهرا [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 145-169]
-
آموزش عالی
مناسبات نظام آموزش عالی و جنسیت: تجربه زیسته در دانشگاه تکجنسیتی الزهرا [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 145-169]
-
آموزشوپرورش
نقش و جایگاه فعلی آموزشوپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامهها و کتابهای درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]
-
آمایش سرزمین
ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]
-
آسیبشناسی
بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]
ا
-
اپیدمی کووید 19
بنگاههای اقتصادی و ظرفیت مسئولیتهای اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]
-
اپیستمه
رویکرد هنر-علم به بحران زیستمحیطی در گفتمان هنر معاصر با صورتبندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]
-
انقلاب چهارم صنعتی
انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان دادهکاوی و برنامهریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]
-
اهداف و برنامههای درسی
نقش و جایگاه فعلی آموزشوپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامهها و کتابهای درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]
-
ابتنا
نقد رویکردهای روششناختی فردگرا و جمعگرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]
-
اجتماعپذیری
ارائۀ الگوهای اجتماعپذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازندهگرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]
-
اسطورۀ سواد
متن، نوشتار و سواد: رویکردی میانرشتهای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]
ب
-
بیمه شخص ثالث
تحلیل جامعهشناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکتهای بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]
-
برنامه جامع
ماهیت و ضرورت برنامهریزی هستههای خطدهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]
-
برنامههای توسعه
تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامههای توسعۀ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]
-
برنامهریزی
انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان دادهکاوی و برنامهریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]
-
برنامهریزی هستههای کلیدی خطدهنده برای توسعه
ماهیت و ضرورت برنامهریزی هستههای خطدهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]
-
برنامهریزی هستهای
ماهیت و ضرورت برنامهریزی هستههای خطدهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]
-
برنامهریزی توسعه
ماهیت و ضرورت برنامهریزی هستههای خطدهنده برای برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 113-140]
-
برنامهٔ چهارم
تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامههای توسعۀ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]
-
بعد امنیت اقتصادیـاجتماعی
تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامههای توسعۀ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]
پ
-
پنل دیتا
ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]
ت
-
تولید فضا
ارائۀ الگوهای اجتماعپذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازندهگرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]
-
توسعه
روانشناسی توسعه: از درماندگی آموختهشده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]
-
توسعه صنعتی
آسیبشناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامههای توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]
-
توسعهٔ سیاسی
نقش و جایگاه فعلی آموزشوپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامهها و کتابهای درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]
-
تقلیلپذیری
نقد رویکردهای روششناختی فردگرا و جمعگرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]
-
تاریخ عکاسانه
نقد عکاسی بهمثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]
-
تبادل دانش
نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]
-
تحول فرهنگی
آسیبشناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامههای توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]
-
تحلیل همواژگانی
تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعهشناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]
-
تصادف ساختگی
تحلیل جامعهشناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکتهای بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]
ج
-
جنگ
شکلگیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]
-
جمهوری اسلامی
شکلگیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]
-
جمعگرایی روششناختی
نقد رویکردهای روششناختی فردگرا و جمعگرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]
-
جامعه
آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میانرشتهای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]
-
جامعهشناسی
تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعهشناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]
-
جامعهشناسی کارآفرینی
«معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعهشناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]
-
جامعهشناسی اقتصادی
«معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعهشناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]
چ
-
چندگانگی
هستیشناسی مسطح، فلسفهای برای پژوهشها و تصمیمسازیهای همکاری رشتهای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]
خ
-
خود واقعی
روانشناسی توسعه: از درماندگی آموختهشده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]
-
خودپنداره
روانشناسی توسعه: از درماندگی آموختهشده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]
-
خودآرمانی
روانشناسی توسعه: از درماندگی آموختهشده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]
-
خشم و خشونت
انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهنالگوی سایه در شعر پستمدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]
د
-
دهه شصت
شکلگیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]
-
دانشآموز
مطالعۀ گفتمان فریبکاری میانفردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانشآموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]
-
دانشگاه تکجنسیتی
مناسبات نظام آموزش عالی و جنسیت: تجربه زیسته در دانشگاه تکجنسیتی الزهرا [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 145-169]
-
دانشگاههای برتر
نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]
-
دروغ
مطالعۀ گفتمان فریبکاری میانفردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانشآموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]
-
درماندگی آموختهشده
روانشناسی توسعه: از درماندگی آموختهشده تا توسعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 173-193]
ر
-
رانت شومپیتری
آسیبشناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامههای توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]
-
راهکارها
بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]
-
رابطهمندی
هستیشناسی مسطح، فلسفهای برای پژوهشها و تصمیمسازیهای همکاری رشتهای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]
-
رشتههای علمی
تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعهشناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]
-
رشد اقتصادی
ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]
ژ
-
ژرفرابطهگرایی
هستیشناسی مسطح، فلسفهای برای پژوهشها و تصمیمسازیهای همکاری رشتهای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]
س
-
سقط جنین
تحلیل جامعهشناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکتهای بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]
-
سنجش خلاقیت
ارائۀ الگویی میانرشتهای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]
-
سازندهگرایی
ارائۀ الگوهای اجتماعپذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازندهگرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]
-
سازمان برنامه
انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان دادهکاوی و برنامهریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]
ش
-
شوند
هستیشناسی مسطح، فلسفهای برای پژوهشها و تصمیمسازیهای همکاری رشتهای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]
-
شبکه
«معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعهشناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]
-
شبکه انسان-طبیعت -جامعه
آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میانرشتهای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]
-
شرکت بیمه
تحلیل جامعهشناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکتهای بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]
-
شعر پستمدرن
انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهنالگوی سایه در شعر پستمدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]
ط
-
طبیعت
آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میانرشتهای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]
ع
-
عکاسیِ تاریخ
نقد عکاسی بهمثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]
-
عکسهای تاریخی
نقد عکاسی بهمثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]
-
علیت روبهپایین
نقد رویکردهای روششناختی فردگرا و جمعگرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]
-
عملکرد شرکت
بنگاههای اقتصادی و ظرفیت مسئولیتهای اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]
-
عاملیت
آنتروپوسن و ضرورت نوعی رهیافت میانرشتهای: شبکۀ انسان-طبیعت-جامعه [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 81-109]
ف
-
فناوری اطلاعات
انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان دادهکاوی و برنامهریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]
-
فایده
ارائۀ الگویی میانرشتهای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]
-
فریبکاری تحصیلی
مطالعۀ گفتمان فریبکاری میانفردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانشآموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]
-
فردگرایی روششناختی
نقد رویکردهای روششناختی فردگرا و جمعگرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]
-
فضا-زمانمندی
هستیشناسی مسطح، فلسفهای برای پژوهشها و تصمیمسازیهای همکاری رشتهای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]
-
فضاهای آموزشی
ارائۀ الگوهای اجتماعپذیری فضاهای آموزشی با تکیه بر اصول سازندهگرایی و تولید فضا [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 35-62]
-
فعالیتهای مولد
آسیبشناسی تولید و فرهنگ اقتصادی مولد در برنامههای توسعه در راستای تدوین برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 31-65]
ک
-
کیفیت زندگی
تحلیل جایگاه ابعاد اجتماعی کیفیت زندگی در برنامههای توسعۀ کشور [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 7-30]
-
کلاهبرداری
تحلیل جامعهشناختی تصادفات ساختگی و کلاهبرداری از نوع سقط جنین از شرکتهای بیمه [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 139-158]
-
کهنالگوی سایه
انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهنالگوی سایه در شعر پستمدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]
-
کاریزما
شکلگیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]
-
کارآفرینی
«معمای فیل و کوران»: مقایسۀ رویکرد جامعهشناسی و علم اقتصاد به مسئلۀ کارآفرینی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 63-110]
-
کتابهای درسی
نقش و جایگاه فعلی آموزشوپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامهها و کتابهای درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]
گ
-
گفتمان
رویکرد هنر-علم به بحران زیستمحیطی در گفتمان هنر معاصر با صورتبندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]
-
گفتمان
مطالعۀ گفتمان فریبکاری میانفردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانشآموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]
-
گفتمان
شکلگیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]
-
گردشگری
ضرورت توجه به گردشگری جهت تحقق رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 95-112]
م
-
میانرشتهگرایی
تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعهشناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]
-
میزان تولید شرکتها
بنگاههای اقتصادی و ظرفیت مسئولیتهای اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]
-
متوسطهٔ اول
نقش و جایگاه فعلی آموزشوپرورش در روند توسعهٔ سیاسی ایران؛ مورد مطالعه، اهداف، برنامهها و کتابهای درسی متوسطهٔ اول در سال تحصیلی 1400-1399 [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 5-33]
-
متن
متن، نوشتار و سواد: رویکردی میانرشتهای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]
-
مدیریت بلایای طبیعی
بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]
-
مدیریت ریسک
بلایای طبیعی در ایران؛ چالش فراروی کشور در دوران برنامه هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 67-94]
-
مدل سواد دانشگاهی
متن، نوشتار و سواد: رویکردی میانرشتهای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]
-
مرگ
انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهنالگوی سایه در شعر پستمدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]
-
مردم
شکلگیری «مردمِ جمهوری اسلامی» در جمهوری اول [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 115-143]
-
مسئولیت اجتماعی
بنگاههای اقتصادی و ظرفیت مسئولیتهای اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]
-
مصورسازی علم
تحلیل شبکه موضوعی حوزه جامعهشناسی در ایران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 61-90]
ن
-
نیازهای انسان از محیط معماری
ارائۀ الگویی میانرشتهای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]
-
نوآوری
ارائۀ الگویی میانرشتهای برای ارزیابی خلاقیت اثر معماری [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 111-138]
-
نوآوری
نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]
-
نوآوری در فناوری
نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]
-
نوآوری در پژوهش
نوآوری چند دانشگاه برتر ایران در حوزه پژوهش، فناوری و تبادل دانش [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 39-79]
-
نوشتار دانشگاهی
متن، نوشتار و سواد: رویکردی میانرشتهای به متن و نوشتار در فرهنگ دانشگاهی [دوره 15، شماره 2، 1401-1402، صفحه 159-168]
-
نوظهوری اجتماعی
نقد رویکردهای روششناختی فردگرا و جمعگرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]
-
نقد کهنالگویی
انعکاس خشم، خشونت و مرگ، نتیجه غلبه کهنالگوی سایه در شعر پستمدرن فارسی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 35-59]
-
نقد عکاسانه
نقد عکاسی بهمثابه بازخوانی امر تاریخی [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 5-34]
-
ناهمگنی
هستیشناسی مسطح، فلسفهای برای پژوهشها و تصمیمسازیهای همکاری رشتهای در دوران کنونی؛ گامی به سوی فرارشتگی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 5-37]
-
نرخ بازده داراییها
بنگاههای اقتصادی و ظرفیت مسئولیتهای اجتماعی در برنامه هفتم توسعه با تأکید بر شرایط بحرانی و تجربه اپیدمی کرونا [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 141-167]
-
نظامهای سایبریـفیزیکی
انقلاب چهارم صنعتی و دگرگونی حکمرانی: تشکیل سازمان دادهکاوی و برنامهریزی هوشمند در برنامۀ هفتم توسعه [دوره 15، شماره 1، 1401-1402، صفحه 169-208]
و
-
واقعگرایی
نقد رویکردهای روششناختی فردگرا و جمعگرا به نوظهوری اجتماعی [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 111-139]
-
وظیفهشناسیـاخلاق تحصیلی
مطالعۀ گفتمان فریبکاری میانفردی در چارچوب نظری دیوید بولر و جودی بورگون در دانشآموزان دختر متوسطه دوم تهران [دوره 15، شماره 4، 1401-1402، صفحه 91-113]
ه
-
هنر معاصر
رویکرد هنر-علم به بحران زیستمحیطی در گفتمان هنر معاصر با صورتبندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]
-
هنر اکولوژیک
رویکرد هنر-علم به بحران زیستمحیطی در گفتمان هنر معاصر با صورتبندی گفتمان فوکو [دوره 15، شماره 3، 1401-1402، صفحه 141-171]